AKTUALIZACJA: Philips właśnie odebrał za tę kampanię Effie Award! Gratulujemy! Na początku 2020 roku marka Philips nawiązała współpracę z p...
Na największym profilu kulinarnym w Polsce, możesz zareklamować się już od 10 tys. zł
W czasach kiedy standardem jest, że kampanie reklamowe u topowych influencerów kosztują nawet 50 tys. zł za jeden post, Pyszności, największa sp...
Jak reklama product placement staje się viralem. Case study marki Hochland
Gdy próbujemy przekonywać klientów, że product placement może stać się viralem, z milionowymi wyświetleniami i zasięgiem, zwykle patrzą na n...
Więcej, nie znaczy lepiej. Product placement w mediach społecznościowych.
W dzisiejszych czasach reklamowego natłoku, product placement pozwala dotrzeć do grupy docelowej w bardziej subtelny niż tradycyjna reklama sposób...
Jak nie przepaść w natłoku treści? 6 zasad dobrego video dla mediów społecznościowych.
Facebook, Instagram, LinkedIn – sposób w jaki użytkownicy oglądają filmy na tych platformach jest bardzo różny od konsumowania reklam w te...
Związek z długim stażem – dlaczego długofalowe relacje z influencerami są skuteczniejsze?
Partnerstwo marek z influencerami jest nowym trendem w influencer marketingu. Podobnie jak influencerzy budują długofalowe relacje ze swoimi fanami,...
Era influencera. Koniec bezwarunkowego zaufania i początek influencerskiej ewolucji
W świecie, w którym 92% odbiorców generacji Z ufa opiniom znalezionym w mediach społecznościowych[1], influencer marketing nie jest już dodatkie...
Przerwa na reklamy czy reklamy non stop? Telewizja vs social media
Już od 2012 roku obserwujemy drastyczny spadek oglądalności telewizji w jej tradycyjnym rozumieniu, szczególnie wśród osób w wieku 18-24 lat. W...
Zacznij gadać! Co i jak kręcić by zostać bohaterem video marketingu w 2020 roku
Video już bardzo mocno wpłynęło na marketing w ciągu ostatnich kilku lat. Pojawiają się nowe technologie i możliwości, zaawansowane ogólnodo...
84 minuty dziennie, codziennie! Dlaczego video jest podstawą content marketingu
Mark Zuckerberg sam powiedział, że przyszłość Facebooka i Instagramu tkwi w video, a guru mediów społecznościowych nie może się mylić – w...